If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
клеги да ви попитамм защо моята алфа 156 селеспеед спира на 210км/ч правиги сравнително барзо и се заковава на 210 и на 6000 оборота и дотам пове4е неможе няма нагорнища надолнища толкова на какво може да се далжи това????
на вектрата километража не е най прецизния а и ти като си карал вектра сам знаеш че алфата е много по пъргава и по приятна за каране вектрата на 4500 оборота умира само бръмчи и не върви (аз съм карал астра вектра аскона )
на вектрата километража не е най прецизния а и ти като си карал вектра сам знаеш че алфата е много по пъргава и по приятна за каране вектрата на 4500 оборота умира само бръмчи и не върви (аз съм карал астра вектра аскона )
несам на това мнениее мн по доволен сам досега от вектрата отколкото от алфата
Защото това е реалната скорост, на 156 е изключително точен километража мерили сме с gps на бая коли и само на 156 отклонението беше 1-2км даже някой път минус. на повечето показва най малко плюс 10 че и до 30 ама да не казвам на каква кола. Демек то показва 220 ама реално караш с 200 и 156 с показания 210 те издухва Иначе имаше някъде табличка в която се виждаше горе долу с какви коне каква скорост макс може да се постигне с някакво стандртно предавателно и въздушно, но за кола 1.6, 1.8 над 210 е невъзможно ако не е турбо Та една случка по този повод, миналата година отиваме на БМВ събора с едно фиат купе 1.8 и още от караулката се засичаме с БМВ318 ис , та той сам ние трима, на баирите купенцето го духва пича на километраж показваше 210, на наклон на долу бмв-то ни настига и аха да ни мине и пак баир и изостане. Та така цялата магистрала почти и накрая пича с БМВ-то много учуден тои карал с 235 на места а по байрите бимата "теглела" с 220 поне.... само за справка нейната максимална я дават 213 а на купето 205
несам на това мнениее мн по доволен сам досега от вектрата отколкото от алфата
Не разбрах с кое не си съгласен точно с това ,че алфата ти е по комфортна и по пъргава от вектрата ти или друго.
Но знай че опел вектра 1.8 не върви в никакъв случай по бързо от алфа 156 2.0 нямам намерение повече да обсъждам подобни глупости.
Значи ,нямам нищо против да си по доволен от друга кола все пак това зависи от общото състояние на автомобила особенно ако е втора употреба .Другото нещо- усещането за удовлетвореност е субективно понятие един е доволен от едно друг от друго
Не обичам да карам с 200 без значение по магистарла или не, но моя случай е следния. Купих колата с дебитомер, който не отговаряше на
каталожния номер за мотора ми, а беше за опел...
Алфата си вървеше уж добре, докато не се скапа деба и също без замисляне вдигаше до 210-215 и там спираше да ускорява, след като смених дебитомера веднага я извадих на мигистралата за проверка и стрелката отиде почти до 240 и влизаше в 7000 оборота.
С едни и същи гуми 205/16'/55, същата кола.
Не знам като е изписвало 235 дали реално съм бил с 215, ако е така, то значи преди това също е изписвала 210 а реано съм бил с под 200.
Моя кошер стигна 215 на лек наклон,беше на около 6500 оборота и можеше още,ама ме хвана страх,защото гумите ми ги дават до 190км/час.
Не знам колко ми е обаче отклонението на километража.
А забравих-тогава карах на пропан-бутан.На бенз. не знам колко ще стигне.
клеги да ви попитамм защо моята алфа 156 селеспеед спира на 210км/ч правиги сравнително барзо и се заковава на 210 и на 6000 оборота и дотам пове4е неможе няма нагорнища надолнища толкова на какво може да се далжи това????
Стайков имаш дебитомер за почистване или смяна не е нормално да умира на 210 по километраж. Само че ти си с евро 3 мотора което означава че товя дебитомер не е от евтините (над 500лв ) може да пробваш с почистване ако не бързаш събота или недяля може да го изчистим.
Според мен като цяло над 205 си е зор, интересно че миналото лято на няколко пъти я засичах че оива над 210, което малко ме учуди, не знам дали вятър в гърба може да е причина, но стигна почти 220, което не се е случвало почти никога колкто и да съм я натискал, това на магистралата от карнобат до Бургас.
Мисля че за тая кола 200 е граница, не само заради двигателя, а със 180 се кара доста по комфортно, не че не съм залепял на 200 и то София до Стара Загора така, но и е много според мен, но аз съм садист
Comment